Contact - Reisverslag uit , van Backpack Bergie - WaarBenJij.nu Contact - Reisverslag uit , van Backpack Bergie - WaarBenJij.nu

Contact

Door: Gideon

Blijf op de hoogte en volg Backpack

06 September 2004 | ,

Wil je in contact komen met mij: plaatst hier uw reactie. Mijn emailadres blijft ook in gebruik. Of je maakt een chatafspraak met me!
Ook kan je het adres van mijn lieve moeder in Zierikzee gebruiken als postadres.
Verder blijft het gsm-nummer tot ik vertrek in beschikbaar. Een vriend neemt het daarna tien maanden van me over, dus bel hem niet te vaak. Je kan me na thuiskomst me daar gewoon weer op bereiken.
Zoals je ziet geef ik niet alle info, aangezien ik de site openbaar toegankelijk hou. Reageer maar, ciao.

  • 06 September 2004 - 20:58

    Niekolaas The Psycho:

    Bergmans waar ben jij nu? Mooi, lekker reizen beter!
    groet

  • 06 September 2004 - 20:59

    Niekolaas The Psycho:

    Gauw effe gaan bier drinken?

  • 07 September 2004 - 08:38

    Wieteke:

    Ontzettend stoer dat je het gaat doen!! Goed geregeld ook, als ik het zo allemaal lees. Ik wens je ongelooflijk veel plezeier plezier en zet me zeker op de mailinglijst!!! Liefs en dikke knuf van mij...

  • 07 September 2004 - 10:01

    Le Petit Fromage:

    Ben geile man van 23 en zoek een geile boy.

    Ben jij ook gek op wereldreizen en kaas ..
    ben reageer dan!

  • 07 September 2004 - 12:06

    Rubin:

    Geweldige domeinnaam! Laat die rugzak van mij maar eens flink lijden onder alle mooie avonturen die je mee gaat maken!

  • 09 September 2004 - 12:57

    Theo:

    wat een rotkop zeg kaas

  • 09 September 2004 - 16:25

    Monica:

    Groetjes uit Scheveningen! En de groeten aan het super vette Ozzie-land!!!! Fuck I miss it!

  • 09 September 2004 - 21:20

    Gideon:

    He mensen, echt leuk die reacties nu al. Bedankt

  • 18 September 2004 - 20:45

    Opperbrein:

    Zwani & Soof komen ook stop blijven niet tukken stop neem Hazes mee stop

  • 18 September 2004 - 20:48

    DJ Dark Raver:

    Sorry Gied, ik moet draaien in Berlijn dan. Bel Tiesto anders ff.

  • 22 September 2004 - 12:30

    DE LOOZE:

    He Bergje waar bin jie noe? hebbie weer prima verzonnen uiteraard willen wij op de hoogte worden gehouden van jou fratsen en of je echt nog wel weg ben, mochten we nu een weekie of drie niets van je horen, sturen we martin en woitek naar de bush bush om jou te zoeken (die hebben toch zeeen van tijd) zie je op je feest mazzels

  • 23 September 2004 - 20:46

    Gideon:

    Re: Opperbrein 18/09/04
    We draaien Hazes zeker (maar neem hem niet mee graag)

  • 11 Oktober 2004 - 11:19

    Sanne:

    Aangezien ik je niet meer heb gezien op je party zaterdag, bij deze heel erg veel plezier gewenst op die gave reis!!! x Sanne

  • 14 Oktober 2004 - 21:09

    Cors:

    Laatste update: Gideon is goed en heel aangekomen in Bangkok. Heeft een hostel voor 8 US per nacht gevonden met gemeen-schappelijke douche en heeft al wat contacten gemaakt. Hij heeft ook al zijn spullen nog. (Guido bedankt voor de fijne grap ook namens de familie)
    Groet, 'De broer van'.

  • 22 Oktober 2004 - 20:35

    Opperbrein:

    Ik heb een goede week achter de rug. Vulkanen en kraters gezien in de Eifel en natuurlijk veel gewandeld, bier gedronken, kaas en worst gegeten, dagje Trier gedaan, en vooral veel Schwein gegeten. Einde loos bericht. As dinsdag mijn eerste tentamen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Backpack

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 63982

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 25 September 2015

Rusja

27 Januari 2012 - 01 Maart 2012

Midden-Oosten

14 Oktober 2004 - 14 Oktober 2005

The Big Overseas Experience

Landen bezocht: