De O.E. in het kort - Reisverslag uit , van Backpack Bergie - WaarBenJij.nu De O.E. in het kort - Reisverslag uit , van Backpack Bergie - WaarBenJij.nu

De O.E. in het kort

Door: Gideon

Blijf op de hoogte en volg Backpack

06 September 2004 | ,

Woensdag 13 oktober vertrek ik met Britisch Airways vanaf Schiphol naar Bangkok (om 16.35 uur ipv 11.45! met een overstap op Heathrow). In Thailand vier ik echt vakantie (duiken, strandhutje huren, jungletocht maken, uitgaan, relaxen, tempels bekijken, eten en winkelen). Ik blijf daar bijna twee maanden. Daarna vlieg ik over Sydney naar Auckland op 3 december (familie en vrienden ontmoeten, kerst en nieuwjaar vieren, een beetje settelen tussen de Kiwi's en Maori's). Daarvanuit ga ik naar het warmere noorden om te gaan werken in de toeristenindustrie, zo'n drie maanden lang. Na ook wat schapen geschoren te hebben zak ik -met de auto- af naar het zuiden (nog meer mensen ontmoeten, huttentocht maken en de wonderschone natuur aanschouwen).
Na ongeveer zes maanden rondtrekken met een rugzak in N-Z ga ik naar Australië. Dat is 3 juni 2005, ik kom aan in Melbourne (Great Ocean Road, Tasmanië, meer meiden versieren en Sydney aandoen). Twee maanden later (30 juli) ben ik weer terug op Schiphol, ik ben dan in totaal tien maanden weg. Damn, ik zal jullie missen!

• 04 Oktober 2004 - 15:12

Sophie Van Cors:

In 1 woord fantastisch!!!